Preskoči na sadržaj

Pravo i način podnošenja prigovora potrošača

Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine, br. 19/22), obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših proizvoda ili usluga mogu podnijeti u pisanom obliku na sljedeće načine:

  • Poštom na adresu:
    Leader d.o.o.
    Osječka 67 
    31326 Darda
  • Elektroničkom poštom na adresu:
    info@smartnovcanik.hr

Molimo vas da u prigovoru navedete svoje ime i prezime, adresu za dostavu odgovora te detaljan opis prigovora.

Potvrdit ćemo primitak vašeg prigovora bez odgađanja u pisanom obliku putem pošte ili elektroničke pošte. Na vaš prigovor odgovorit ćemo u pisanom obliku najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora, jasno se izjašnjavajući prihvaća li se osnovanost prigovora.

Trgovac je dužan voditi i čuvati evidenciju pisanih prigovora potrošača na trajnom mediju godinu dana od dana primitka pisanog prigovora.

ONLINE RJEŠAVANJE SPOROVA

Potrošači mogu podnijeti prigovor putem EU ODR platforme: OVDJE 

Preuzmite jednostrani raskid ugovora: OVDJE

Preuzmite uvjete korištenja: OVDJE