Pravo i način podnošenja prigovora potrošača
Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (Narodne novine, br. 19/22), obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših proizvoda ili usluga mogu podnijeti u pisanom obliku na sljedeće načine:
-
Poštom na adresu:
Leader d.o.o.
Osječka 67
31326 Darda -
Elektroničkom poštom na adresu:
info@smartnovcanik.hr
Molimo vas da u prigovoru navedete svoje ime i prezime, adresu za dostavu odgovora te detaljan opis prigovora.
Potvrdit ćemo primitak vašeg prigovora bez odgađanja u pisanom obliku putem pošte ili elektroničke pošte. Na vaš prigovor odgovorit ćemo u pisanom obliku najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora, jasno se izjašnjavajući prihvaća li se osnovanost prigovora.
Trgovac je dužan voditi i čuvati evidenciju pisanih prigovora potrošača na trajnom mediju godinu dana od dana primitka pisanog prigovora.
ONLINE RJEŠAVANJE SPOROVA
Potrošači mogu podnijeti prigovor putem EU ODR platforme: OVDJE
Preuzmite jednostrani raskid ugovora: OVDJE
Preuzmite uvjete korištenja: OVDJE